۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۲۱:۳۱

احمدی به مهر خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی جاده ساحلی میان شهرستان کنگان و دیر

آغاز عملیات اجرایی جاده ساحلی میان شهرستان کنگان و دیر

بوشهر- خبرگزاری مهر: نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه از آغاز عملیات اجرایی فاز اول پروژه راه ساحلی میان شهرستان کنگان و دیر خبر داد.

حجت الاسلام موسی احمدی در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی فاز اول پروژه راه وفاق که با حضور فرماندار و امام جمعه کنگان، نماینده منطقه ویژه اقتصادی و معاون اداره کل راه و شهرسازی استان همراه بود به خبرنگار مهر گفت: جاده ای که ارتباط بین شهرستان دیر و کنگان را از حدود 30 کیلومتر به حدود 10 کیلومتر کاهش می دهد و از پروژه های ویژه وزارت نفت است، استارت خورد.

وی افزود: این پروژه در چند فاز انجام می شود. اعتبار فاز اول این پروژه دو میلیارد تومان است که  تخصیص اعتبار و اعلام شده است.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه اظهار داشت: این پروژه مربوط به سال 91 بوده که با پیگیری هایی که انجام شده و پس از انجام مناقصه، موفق به واگذاری پروژه به شرکت ساحل بوشهر شدیم.

حجت الاسلام احمدی اظهار امیدواری کرد: انشاءالله فاز اول این پروژه طی هشت ماه به بهره‌برداری می رسد.

وی اذعان داشت: این پروژه که سال‌های سال از آرزوهای دیرینه مردم شهرستان های دیر و کنگان بود، با پیگیری های مجدانه، تحقق پیدا کرد و بنده به نوبه خود از وزیر محترم نفت که حمایت ویژه ای در این خصوص به عمل آورد، تقدیر و تشکر می کنم.

کد خبر 2069551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha